Forum.nieśmiałość.net
Dobra strona wszystkich, którzy odczuwają nieśmiałość

Nasze spotkania i zloty - Londyn 17-20.11.2016

Winiarnia - 22 Sierpień 2016, 17:50

Korneliuszu-nic sie nie zmienilo w Twoich planach?
Ktos jeszcze jest chetny na wyjazd?

korneliusz - 24 Sierpień 2016, 11:41

Teraz to trochę późno na planowanie, a samemu nie chce mi się jechać:)
Winiarnia - 24 Sierpień 2016, 17:09

Rozumiem...a pozniej dasz rade? Pazdziernik?Listopad?
korneliusz - 27 Sierpień 2016, 01:34

Listopad brzmi nieźle, ale znowu trzeba w miarę szybko ustalić nowe daty. A może, dla odmiany, jakieś inne miasto? :)
Winiarnia - 28 Sierpień 2016, 20:04

chetnie :) a jakie miasta chodza Ci po glowie,ze sie tak wyraze?
korneliusz - 8 Wrzesień 2016, 00:58

Dobra, już chyba nic nie wymyślę, niech będzie Londyn. Ktoś chętny na 3 dni w listopadzie? :)
Winiarnia - 15 Wrzesień 2016, 18:43

Termin do dogadania czy masz jakies konkrety? bo ja chetnie pojade,ale jeden weekend mam w listopadzie zajety.
roślina - 18 Wrzesień 2016, 20:14

Z chęcią pojadę w listopadzie. Jaki termin Ci nie pasuje?
korneliusz - 20 Wrzesień 2016, 02:07

Właśnie, jaki? Może szybciej do czegoś dojdziemy drogą eliminacji.
Winiarnia - 20 Wrzesień 2016, 17:36

Nie moge 11-13 listopada, a Wy?
roślina - 20 Wrzesień 2016, 18:59

Czwarty weekend listopada najbardziej mi odpowiada. Zakładam, że kawałek tygodnia przed lub po także.
korneliusz - 21 Wrzesień 2016, 01:29

Mi w takim razie pasuje tylko 17-20 listopada. Ewentualnie mogę przyjechać w sobotę w południe, a wrócić w niedzielę wieczorem w dowolny listopadowy weekend.
Winiarnia - 21 Wrzesień 2016, 17:46

Chlopaki zdecydujcie - mi pasuja oba zaproponowane weekendy,choc nie ukrywam ze fajnie by bylo jakby Korneliusz przyjechal na dluzej ;)
roślina - 21 Wrzesień 2016, 20:07

Może być 17-20 listopada.

Skąd będziecie lecieć?

korneliusz - 22 Wrzesień 2016, 01:37

Cieszę się, że w końcu coś się wyklarowało :) Ja pojadę drogą lądową. Mogę być na miejscu w czwartek ok 14, ale nie mam jeszcze biletów. A kiedy wam pasuje przyjechać?

Co robimy z noclegiem? Bierzemy znowu hostel, czy macie inne pomysły? :)

Winiarnia - 22 Wrzesień 2016, 18:22

ok,to ja bym byla popoludniu 17go (jeszcze nie kupilam biletow) miedzy 18-21.00 do niedzielnego poranka (miedzy 8-12.00 mam loty) .

A nocleg...oczywiscie ze idziemy do Hiltona :mrgreen: :mrgreen:
A powaznie to zeszloroczny hostel mial jedna powazna zalete- zasadniczo wszedzie bylo blisko :) Troche mnie odstraszaja te wielkie pokoje i te prysznice....ale to w koncu tylko kilka nocy :D

Winiarnia - 24 Wrzesień 2016, 18:23

to co-kupowac bilety?
korneliusz - 24 Wrzesień 2016, 19:27

Kupuj. Do Hiltona nie ma co się pchać, tam na weekend zjedzie się nowobogacka hołota i chlew zrobi:)

Widziałem inne hostele w podobnej cenie, ale ten ma najlepsze ratio cena/wyposażenie. Przynajmniej tak mi się wydaje. Jeżeli ten pokój był dla ciebie za mały, to są jeszcze pokoje 18-osobowe:) Co do prysznica, to widziałem też pokoje 9 os z własną łazienką i tam na zdjęciach prysznic wygląda na w pełni regulowalny.

Niech tylko kolega roślina się odezwie i bukujemy hostel.

Winiarnia - 25 Wrzesień 2016, 09:30

Wiesz,no ,lubie towarzystwo,ale moze nie przesadzajmy z tymi 18-osobowymi pokojami :P
Dobre dla klas szkolnych a nie dla "powaznych" ludzi jak my :P

roślina - 25 Wrzesień 2016, 10:26

Bukujcie
Winiarnia - 26 Wrzesień 2016, 20:31

Zabukowane 17-20 listopada.
Korneliuszu-ogarniesz hostel?

korneliusz - 28 Wrzesień 2016, 14:16

Pewnie, tylko zastanawiam się, czy wziąć ten pokój z łazienką, czy bez.
Winiarnia - 28 Wrzesień 2016, 17:28

Blagam- z lazienka!
oczywiscie jesli nie jest to dla Was jakies dramatyczne obciazenie finansowe...

korneliusz - 28 Wrzesień 2016, 20:41

Cenowo to żadna różnica, tylko taki pokój z łazienką będzie mniejszy, niż taki bez:) No, ale w końcu i tak nie będziemy tam przesiadywać.
Winiarnia - 29 Wrzesień 2016, 17:41

Jasne,ze nie :)Poprzednio tez siedzielismy w jadalni :)
korneliusz - 1 Październik 2016, 23:37

Zabukowane:) Fajnie, jakbyście napisali gdzie i o której przylatujecie.
Winiarnia - 2 Październik 2016, 09:21

O super !
Bede 17go, 18.15 na Gatwick.
A Wy?

korneliusz - 2 Październik 2016, 21:54

Ja "przylatuję" na Paddington po 13 :)
roślina - 3 Październik 2016, 17:36

Wyląduję na Stansted rano i spróbuję dojechać na Paddington na 13.

Hostel już mamy?

korneliusz - 5 Październik 2016, 12:35

Tak, mamy pokój 9 os w Smart Russel Square Hostel. Podałbym linka do strony, ale ta akurat nie działa.
Winiarnia - 8 Październik 2016, 16:40

Roslina- czy to Twoja pierwsza wycieczka do Londynu?
roślina - 9 Październik 2016, 10:11

Byłem w Londynie kilka lat przejazdem, ale miałem cały dzień i noc na zwiedzanie.

[ Dodano: 9 Październik 2016, 16:17 ]
*kilka lat temu*
:P

Winiarnia - 13 Październik 2016, 19:15

To co byscie chcieli zobaczyc tym razem? Moze Korneliusz juz nam plan wycieczki opracowal? :D
korneliusz - 15 Październik 2016, 11:53

Postaram się zrobić listę atrakcji na każdą pogodę. Jak ktoś ma własne propozycje, to słucham:)
roślina - 15 Październik 2016, 15:05

Korzystając z wyspiarskości, pojechałbym któregoś dnia nad morze. Winiarnia morza ma pod dostatkiem, ale ja w środku kontynentu mieszkam. I można by zobaczyć, jak wygląda angielska prowincja.

Znalazłem tą stronę, z której można skorzystać
http://www.travelinesouth...n&timeOffset=15

korneliusz - 15 Październik 2016, 17:50

Jak prowincja i morze, to trzeba do mnie do Kornwalii przyjechać, nie do Londynu :) Jak ma być morze w okolicach, to może Brighton? Nic ciekawszego tam chyba nie ma.
roślina - 15 Październik 2016, 17:56

Można by zrobić wypad do Margate (i po drodze zwiedzić Canterbury) albo do Dover na klify. Jeśli nie będziecie chcieli aż tak daleko, to może Southend-on-Sea z najdłuższym molo na świecie?

A w samym Londynie- co powiecie na Brixton?

korneliusz - 16 Październik 2016, 00:28

Dover i Canterbury można zobaczyć. Natomiast wschodnie wybrzeże i morze północne jest bardzo słabe wizualnie (w porównaniu z całą resztą) i szkoda na nie czasu. Albo południe, albo nic :)

Do Brixton też można podjechać, tylko trzeba trochę poczytać o historii (może która z gwiazd muzyki tam się wychowała? :) ) Bez tej wiedzy jest to dzielnica, jakich wiele.

Winiarnia - 16 Październik 2016, 09:41

Zaskoczyliscie mnie teraz tymi wyjazdami nad morze, nastawialam sie na Londyn,ale przemysle sprawe ;) Na razie niezbyt jestem zainteresowana ale w koncu tylko krowa nie zmienia zdania ;)
roślina - 22 Październik 2016, 18:56

Gdybyśmy jechali tydzień później, to moglibyśmy wpaść do Brighton na sabat czarownic

Korneliuszu, jak idzie układanie planu wycieczki?

korneliusz - 27 Październik 2016, 01:59

Słabo :) Nie ma sensu robić planu, bo nie wiadomo na co będzie pogoda i co będzie nam się chciało w danym momence robić. Mam jednak kilka propozycji. Jak mi się coś przypomni, to dopiszę.

- spacer po Camden Town
- spacer wzdłóż kanałów (np po Little Venice)
- Neasden Temple
- Richmond Park
- Natural History Museum
- Temple Church
- Tate Britain lub Modern
- w sobotę zmiana warty pod Buckingham Palace

MrCN - 28 Październik 2016, 23:00

Na ten moment nie mogę się zadeklarować na sto procent, ale mam nadzieję, że uda mi się z Wami spotkać w którymś z tych trzech dni. :)

Jeśli chodzi o fajne miejsca w Londynie, to ostatnio przypadkiem natrafiłem na poniższy wpis. Nie byłem tam jeszcze, ale wygląda ciekawie. Darmowa alternatywa dla London Eye.

http://fashionelka.pl/sky...cja-w-londynie/

Winiarnia - 30 Październik 2016, 15:49

Dzieki za wskazowke MrCN! Zapraszamy jakby co :)
Jestem za pojsciem tam, a Wy? W razie czego trzeba te wejsciowki zamowic:)

korneliusz - 31 Październik 2016, 14:58

Zarezerwowałem na piątek 15:30 (o 16 ma być zachód słońca) na 3 osoby. Jak MrCN szybko się zdecyduje, to niech sobie zarezerwuje tą samą godzine :) Zawsze, jakby co, można skasować rezerwację.
Winiarnia - 31 Październik 2016, 19:37

Hahaha,Ty to jestes szybki Kornelek :D
Ale fajnie :D idziemy tam :)

MrCN - 1 Listopad 2016, 18:18

Niestety nie ma już miejsc na tę godzinę. Ale nie szkodzi, jeszcze tam kiedyś pójdę. Poza tym jeszcze nie wiem, w który dzień będę mógł przyjechać. Jak na złość pracuję w te wszystkie dni, ale na pewno coś wymyślę.

Poleciłbym Wam jeszcze Borough Market. http://www.studniamiodu.p...gu-borough.html

Winiarnia - 15 Listopad 2016, 18:50

Jak tam-zwarci i gotowi na wyjazd?
Zaczynam sie powoli cieszyc :)

MrCN- jak z Toba bedzie? Masz troche wolnego czy jednak nie?

roślina - 15 Listopad 2016, 21:55

Jeszcze tylko się spakuję i mogę jechać.
korneliusz - 16 Listopad 2016, 12:29

Nie zapomnijcie spakować ręcznika i przejścówki do gniazdka :)
Winiarnia - 16 Listopad 2016, 17:38

Wszystko juz mam :D
To widzimy sie jutro! :528:

MrCN - 17 Listopad 2016, 20:54

Będę mógł przyjechać w sobotę i nie będę sam. Dajcie znać jeśli ustalicie jakiś plan na ten dzień. Do zobaczenia! :)
werbena - 18 Listopad 2016, 23:04

Potwierdzam przybycie z MrCN-em jutro :D Ustaliliście może jakiś plan odnośnie jutra?
MrCN - 18 Listopad 2016, 23:25

Jak Wam minął dzień? Co zobaczyliście?

Wysłałem do Was PW z moim numerem telefonu. Czekamy na jakąś wiadomość. Bez tego będzie nam ciężko się odnaleźć, Londyn jest dosyć spory. ;)

korneliusz - 22 Listopad 2016, 13:58

MrCN napisał/a:
Jak Wam minął dzień?


Dobrze :)

Kolejna udana wycieczka. Dwie nowe (dla mnie) londyńskie atrakcje, Sky Garden i BAPS Shri Swaminarayan Mandir (mam przed sobą ulotkę :) ) zobaczone, docenione i wciągnięte na listę miejsc wartych odwiedzenia. Hostel, przez łazienkę w pokoju, zbliżył się warunkami i komfortem do Hiltona. Nie popisali się tym razem pogodynka i kolejarze, ale mam nadzieję, że do kolejnej wycieczki zdążą się ogarnąć.

Winiarnia - 22 Listopad 2016, 18:47

uwaga- oglaszamy konkurs!
Kto wymowi poprawinie "Swaminarayan" :D :D
Do wygrania uscisk reki Korneliusza, jesli zwyciezca zdecyduje sie na wyjazd do GB :)

Z pogoda nie bylo az tak zle, rozpadalo sie dopiero ostatniego wieczoru (ale konkretnie), kolejarzy zostawiam bez komentarza ;)
Sky Garden rowniez goraco polecam wybierajacym sie do Londynu.
Hostel- prawie Hilton :lol:
Poza tym bylismy w Brixton, Camden, Canary Wharf...szybko minelo...

Chlopakom dziekuje serdecznie za wycieczke i za mile towarzystwo.Do nastepnego razu!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group